čtvrtek 16. prosince 2010

♥♥♥



Bubínek jsem musela mít,připomíná mi dětství,nevím proč jestli jsem měla něco podobného.Nevím,nemohu si prostě vzpomenout.Jen vím že když jsem ho poprvé uviděla vybavilo se mi moje dětství,možná mi jen připadal roztomilý...
No a vojáček je jen krásný doplňek k bubínku aby nebyl sám...vždyť tyto dvě krásné hračky k sobě patří...musím si to nějak odůvodnit...
...to bylo jen takové malé odbočení od vánočního shonu.
Přeji všem krásné příjemné vánoční dny,hlavně bez stresu.Petra

10 komentářů:

  1. Ahoj Petruško,
    bubínek i vojáček je krásný!!
    Tyto hračky od Maileg jsou fantastické.
    Určitě máš velikánskou radost!
    Nádherné odbočení.........
    Petruško, přeji krásné, klidné a pohodové předvánoční dny beze shonu!
    Jarka

    OdpovědětVymazat
  2. Petruško, jsou to krásné ozdoby! Mě připomínají jednu Andersenovu pohádku, tam je vojíček a určitě vypadal takhle :o)
    Pohodový večer, zdravím Helena

    OdpovědětVymazat
  3. Zdravím Jaruško,
    děkuji moc za krásný komentář.
    Z hraček mám velkou radost,ale mě udělá radost třeba i visačka která je k těmto krásným kouskům připevněná.
    ...hrůza,co...už je to tak...jsem v tom až po uši
    Přeji krásné svátky.Petra

    OdpovědětVymazat
  4. Helenko,
    děkuji moc za krásné komentáře,vždy mě to moc potěší.
    A asi máte pravdu s tou pohádkou,něco se mi vybavuje.Až budu mít více času,tak se zkusím podívat.Děkuji moc.
    Přeji krásné,klidné a pohodové vánoční svátky.Petra

    OdpovědětVymazat
  5. Péťo, moc děkuju za přání u mně.:o) I já ti přeju nádherné Vánoce .... ♥♥♥ :o) a prostě vše nej nej nej v NR 2011 :o) papa M.

    OdpovědětVymazat
  6. PETRUŠKO, PŘEJI KRÁSNÉ A RADOSTNÉ VÁNOCE.
    ZE SRDÍČKA. BOHDA

    OdpovědětVymazat
  7. Ahoj Peti, konečne som sem nahliadla a vidím, že máme podobné "postihnutie" - vojačik je nádhernýýý, podobných aj s bubienkom mi priniesol včera Ježiško :-))
    Prajem krásne a pokojné Vianoce plné čarovnej atmosféry...

    OdpovědětVymazat
  8. Ahojky Peti.Můžeme mít tisíce přání, tužeb a snů, ale jen štěstí, zdraví, láska a přátelství dává smysl našim dnům.
    Láskyplný rok 2011 přeje Pavla s rodinou.

    OdpovědětVymazat
  9. Petruško,
    moc Tě zdravím
    a ♥♥♥ PF 2011 ♥♥♥
    Jarka

    OdpovědětVymazat
  10. PETRUŠKO KRÁSNÉ DEKORACE A JAK PÍŠEŠ I JÁ V TOM ZAČÍNÁM BÝT AŽ PO UŠI,ALE ONO TO JE TÁK KRÁSNÉ A MILÉ KRÁSA VELIKÁ.
    PETI PŘEJI, TOBĚ A CELÉ TVÉ RODINCE VŠE NEJLEPŠÍ V NOVÉM ROCE.
    ADÉLA

    OdpovědětVymazat

DĚKUJI ZA VÁŠ ČAS NA KOMENTÁŘ!♥