úterý 10. května 2011

♥ Šeřík


U nás máme šeřík přímo pod okny,i když u skoro odkvéta.Ještě jsem si stihla pár květů natrhat aby ta krásná vůně provoněla celý byt.
Dnes je opravdu nádherný slunečný den, přeji vám krásné odpoledne!!!
                                                              Petra

16 komentářů:

  1. Petko, moc pekne a nejen serik, ale celkove to zatisicko. Mate to doma moc pekne. Hezky den, Katerina

    OdpovědětVymazat
  2. Ahoj Petruško,
    moc tě zdravím!!
    Bílý šeřík je prostě nádhera!!
    Máš to krásné!
    I Tobě krásné odpoledne :o))
    Jarka

    OdpovědětVymazat
  3. Peti, to je krásné zátiší, máte to doma hezký, tvůj styl je moc hezký. Přeji ti hezký večer. Peťa

    OdpovědětVymazat
  4. Peti, taky mi tady voní! Moc hezky si ho naaranžovala!
    Krásný večer, zdravím Helena

    OdpovědětVymazat
  5. Peťo, vidím, že máme stejnou šeříkovou zálibu. Obdivuju sladění barev a krásnou konvičku. Prosluněný den přeje Vivi

    OdpovědětVymazat
  6. MILÁ PETI,
    NÁDHERNÉ A ŠEŘÍK JE ÚŽASNÝ A KONVICI JSEM TAKÉ NEODOLALA JE NÁDHERNÁ MÁŠ NA FOTCE SPOUSTU NÁDHERNÝCH KOUSKŮ.
    PŘEJI TI NÁDHERNÉ DNY PLNÉ POHODY.
    ADÉLA

    OdpovědětVymazat
  7. ako keby som sa ocitla v provensalsku:)

    OdpovědětVymazat
  8. Bílý šeřík mám taky nasazený v zahrádce a letos mi poprvé vykvetl.Bohužel mám alergii a nemůžu ho mít doma ve váze :( A konvička je GG,že? Škoda,že se už nedá koupit...

    OdpovědětVymazat
  9. Krásné fotky!
    Moc se mi líbí konvička se šeříkem...hezká něžná kombinace. Děkuji za zprávu a přeji krásný zbytek víkendu. Moc pozdravů, Soňa

    OdpovědětVymazat
  10. Péťo- šeříček je můj miláček (p.s.zjišťuju, že těch miláčků mám více a jsou většinou voňavý).
    Máš krásně vyladěný zákoutíčko, potěcha pro oko :-)
    Přeji pěkný dny s voňavými kytičkami
    Jaromila

    OdpovědětVymazat
  11. PETRUŠKO, MOC ZDRAVÍM.
    VŠE MÁŠ MOC KRÁSNĚ.
    BOHDA

    OdpovědětVymazat
  12. Šeříku to v té krásné konvičce moc sluší.Moc pěkný koutek!

    Krásný večer
    Andrea

    OdpovědětVymazat
  13. Ahoj Petro, krasne kytice, serik, zvlast bily, je nadherny. Pohodovy den preje Monika...

    OdpovědětVymazat
  14. Moc zdravím Péťo, po dlouhé době koukám na blogy. :) Bílý šeřík je nejhezčí a v konvičce ingrid je dokonalý. Lampičku co máš na fotce mám taky a jsou to moc hezké lampy...mám i ty ostatní vysokou a stolní ...:) vypadají v interiéru opravdu dobře. Měj hezké dny Martina

    OdpovědětVymazat

DĚKUJI ZA VÁŠ ČAS NA KOMENTÁŘ!♥