pondělí 6. srpna 2012

Na deštivé počasí-Lisbeth Dahl


                      Moc vás všechny zdravím!

Sice je léto v plném proudu,ale pro občasné deštivé přeháňky jsem si musela pořídit tento krásný deštník s úžasným volánem od Lisbeth Dahl.Jinak věšák je nalezec ze staré kůlny,která se měla bourat a protože už mě můj muž zná věšák mi donesl,jen jsem ho trochu zrenovovala ...velká radost:)
                     Přeji krásné slunečné dny
                               Petra

5 komentářů:

  1. Petruško tak to ti věřím,že udělal radost,je hezounký a deštník je parádní!!!

    OdpovědětVymazat
  2. Petro, je krásný já mám taky deštník s kanýrem, ale hnědý s puntíčky a vyhlédnutý krajkový ;) Krásný večer Lucka

    OdpovědětVymazat
  3. Peti, ten je opravdu krasny. Muj destnik mi znicila posledni bourka a tak se budu muset poohlednout po nejakem novem. Diky za typ a mnoho pozdravu, Katerina

    OdpovědětVymazat
  4. Peti, ten tedy je. Protože deštníky tu a tam někde zapomínám, většinou kupuji takové ty obyč, ale tenhle bych asi nezapomněla.
    Super věšák i šál!
    Měj hezké dny, pa Helena

    OdpovědětVymazat
  5. Parádní deštník i šálka na půvabném věšáčku! Krásné odpoledne. Maru

    OdpovědětVymazat

DĚKUJI ZA VÁŠ ČAS NA KOMENTÁŘ!♥