úterý 3. prosince 2013

Adventní kalendář


Hvězdička na adventním kalendáři se pomalu ale jistě přibližuje k Štědrému dni,utíká to celkem rychle.Ještě že už mám alespoň všechny dárečky o víkendu nic moc nestihnu to máme Vánoční prodejní výstavu,tak bych zítra chtěla začít péct vánoční cukroví.
A jak jste na tom vy už máte něco napečeno?
Přeji krásný den 
Petra

11 komentářů:

  1. Ten je uzasnej ! Super napad. Takovy jsem jeste nevidela.

    OdpovědětVymazat
  2. To je štýlový adventný kalendár a hlavne diétny, dbá na štíhlu líniu :)

    OdpovědětVymazat
  3. Ten kalendář je úplně suprovej,koukám jako jojo :-) parádní Šárka

    OdpovědětVymazat
  4. PETI KRÁSNÝ VEČER,
    TAK TO JE PECKA ÚŽASNÉ!
    KRÁSNÉ A POHODOVÉ DNY PA PA ADÉLA

    OdpovědětVymazat
  5. Peti,kalendář je nádherný,jen ta rychlost, se kterou dny plynou mě trochu děsí...
    Mám perníčky, chci taky zítra pokračovat...
    Moc zdravím, Helena

    OdpovědětVymazat
  6. Toto je ten najoriginálnejší adventný kalendár, ešte som taký fakt nevidela :-)
    Pekný advent Peťka celej rodinke !
    J.

    OdpovědětVymazat
  7. PETRUŠKO, KRÁSNÝ KALENDÁŘ. MOC HEZKÁ PRÁCE.
    Ozvi se, musím splatit dluh.
    MĚJ SE MOC PĚKNĚ.
    BOHDA

    OdpovědětVymazat
  8. Petruško, máte krásný blog a úžasný nápad. Jste šikulka. Ilona

    OdpovědětVymazat
  9. Dobrý den, od kamarádky jsem se doslechla,že si u Vás nechávala dělat na zakázku písmena ze dřeva. Chtěla jsem se tedy zeptat, zda je stále děláte, jak jsou písmena velká a na kolik korun by vyšlo jedno písmeno. Předem děkuji za odpověď a přeji hezký den Trněná. (pokud mohu ještě poprosit o nějaký kontakt (email) na Vás.)

    OdpovědětVymazat

DĚKUJI ZA VÁŠ ČAS NA KOMENTÁŘ!♥