středa 26. března 2014

Jarní...



                     Moc vás včechny zdravím!

I když u nás ráno ukazoval teploměr mínus a na Jaro to moc nevypadalo musela jsem trochu zapracovat na jarní výzdobě:)
                              
Chtěla bych poděkovat mojí moc milé kolegyni z práce která mě pravidelně zásobuje časopisem Albert kde jsem našla recept ta tuto výbornou pistáciovou bábovku!
                             Petra

5 komentářů:

  1. Peti,máte krásnou a jednoduchou jarní výzdobu.Bábovka byla určitě výborná.Moc vás zdravím a přeji krásné jaro.Zuzka

    OdpovědětVymazat
  2. Skvěle vypadá bábovka i tvá výzdoba Petruško!
    Posílám pozdravy, Helena

    OdpovědětVymazat
  3. PETRUŠKO, MOC TĚ ZDRAVÍM A PŘEJI POHODOVÉ JARNÍ DNY.
    U VÁS JE HEZKY A PŘÍJEMNĚ.
    BOHDA

    OdpovědětVymazat
  4. Péťo, konečně jsme se dočkali dalšího příspěvku od Tebe :-) Bábovka vypadá lákavě a jarní výzdoba se povedla. Takový styl mám moc ráda. Krásné jarní dny, Monča

    OdpovědětVymazat
  5. Ahoj Péťo, i já mám Albert moc ráda. Bábovka vypadá skvěle. A vůbec u tebe je vždycky hezky :-) Hezké jaro M.

    OdpovědětVymazat

DĚKUJI ZA VÁŠ ČAS NA KOMENTÁŘ!♥