pátek 26. září 2014


                                                      
                             Dobrý den!

Čas letí...nebyla jsem tady skoro půl roku ale teď už zase bude více času na blog.
Děkuji moc za milé kometnáře a emaily které jste mi posílali během mého zanedbávání blogu moc mě to těší!
                          Přeji krásný víkend
                                Petra

5 komentářů:

  1. Peti, moc ráda tě tady vidím! Tvoje fotky jsou vždycky moc krásné, tak se těším, že budou častěji.
    Přeji hezký víkend, Helena

    OdpovědětVymazat
  2. Tento komentář byl odstraněn administrátorem blogu.

    OdpovědětVymazat
  3. Milá peti mooc tě zdravím,
    Ani nevíš jak jsem se těšila na fotky od tebe!
    Jsem ráda, že jsi zase tady už se těším na další krásné fotky.
    Ten koš je úžasný také po něm pokukuji.
    Krásnou sobotu.
    Pa Adéla

    OdpovědětVymazat
  4. Ahoj Peťka, som rada, že si späť :-)
    J.

    OdpovědětVymazat
  5. PEŤKO, MOC TĚ ZDRAVÍM PO DLOUHÉ DOBĚ.
    DOUFÁM, ŽE SE MÁŠ HEZKY.
    SNAD ZDE BUDU TAKÉ ČASTĚJI?!
    UŽIJ SI VÍKEND A CELÝ PODZIMNÍ ČAS.
    BOHDA

    OdpovědětVymazat

DĚKUJI ZA VÁŠ ČAS NA KOMENTÁŘ!♥